JRC Engineering  -  Diverse onderdelen



Uitlaat-kransen, extra
groot formaat zoals deze op de trial-uitvoeringen werden toegepast. Mooi gefabriceerd en stevig.




 



Oil-feed met koelribben: te monteren op de rockerboxen (tuimelaarhuizen) van de Triumph 2-cilinders (in de plaats van de olieleiding naar de kleptuimelaars).






Clutchtool voor het stellen van koppelingsveren.
Goed hanteerbaar formaat.





Emgo zuigers, standaard of + 40.
Voordelig voor T 140.

 





Anti sump valve: te plaatsen in de olieleiding. Voorkomt leegloop olietank naar carter.
Voor alle motorfietsen met tandwielpomp van
Norton, Matchless, BSA, e.a.





Konische balhoofdlagers voor Triumph 650 van voor '70 (origineel uitgevoerd met losse kogels).





Snelle inlaat nokkenas 703134: extra 'bite' voor Triumph.





RVS-decompressieplaat: dikkere voetpakking.





Vol-koperen koppakingen.




Vol-koperen koppakking, detailfoto.





Kick-starter, met goede kogel/veer-klik-blokkeer



 




JRC levert nieuw gemaakte tanks. O.a. de modellen:
- BSA hornet
- BSA Spitfite
- Norton Commando
- Norton Interstate
Verschillende kwaliteiten en prijzen. Spuitklaar of onafgewerkt (dit laatste geldt voor de voorbeelden op de foto's).

tank

  tank2



Benzinekranen. Twee versies: één mèt pijpje (links) en één zonder (de 'reserve'-kraan).




Deze kranen worden naar strakke specificaties in Taiwan geproduceerd (T).





Deksel primaire kant (primary cover)
T650

   

Stoopsmotor

Van der Capellenstraat 62
2593XE Den Haag
Tel: 06 28452845
rene@stoopsmotor.nl