Uitlaat-kransen, extra
groot formaat zoals deze op de
trial-uitvoeringen werden toegepast. Mooi gefabriceerd en stevig.
|
|
|
|
Oil-feed met koelribben: te monteren op de rockerboxen
(tuimelaarhuizen) van de Triumph
2-cilinders (in de plaats van de olieleiding naar de kleptuimelaars).
|
|
Clutchtool voor het stellen van koppelingsveren.
Goed hanteerbaar formaat.
|
|
Emgo zuigers,
standaard of + 40.
Voordelig voor T 140.
|
|
Anti sump valve: te plaatsen in
de olieleiding. Voorkomt leegloop
olietank naar carter.
Voor alle motorfietsen met tandwielpomp van
Norton, Matchless, BSA, e.a.
|
|
Konische balhoofdlagers voor Triumph 650 van voor '70 (origineel
uitgevoerd met losse kogels).
|
|
Snelle inlaat nokkenas 703134: extra 'bite' voor Triumph.
|
|
RVS-decompressieplaat: dikkere voetpakking.
|
|
Vol-koperen koppakingen.
|
|
Vol-koperen koppakking, detailfoto.
|
|
Kick-starter, met goede kogel/veer-klik-blokkeer
|
|
|
|
JRC levert nieuw gemaakte tanks. O.a. de modellen:
- BSA hornet
- BSA Spitfite
- Norton Commando
- Norton Interstate
Verschillende kwaliteiten en prijzen. Spuitklaar of
onafgewerkt (dit laatste geldt voor de voorbeelden op de
foto's).
|
|
|
|
Benzinekranen. Twee versies: één mèt pijpje (links) en één
zonder (de 'reserve'-kraan).
|
|
Deze kranen worden naar strakke specificaties in Taiwan
geproduceerd (T).
|
|
Deksel primaire kant (primary cover)
T650 |
|
|
|